0-800-300-350 zeppelin@zeppelin.ua

Управління процесом технічного обслуговування і ремонту

Компанія Цеппелін Україна прагне допомогти вам використовувати обладнання з максимальною ефективністю. Для цього ми зосередимо вашу увагу на одному з найважливіших робочих моментів – управлінні процесом технічного обслуговування та ремонту спецтехніки.

Зазвичай, до того часу, поки машина не зупиниться, управління процесом технічного обслуговування та ремонту належить до справ з низькою пріоритетністю. Саме тому, у боротьбі за термінове відновлення, значно зростають витрати, страждає якість ремонту, порушуються терміни робіт.

Дізнайтеся, як покращити контроль над технічним станом обладнання, продовжити термін експлуатації та знизити експлуатаційні витрати:

Стратегія технічного обслуговування та ремонту

Успіх починається з мети та стратегії досягнення. Якщо ваша мета – працездатність техніки, то ви маєте чітко визначити план дій, за яким зможете її досягти. Стратегія має містити чіткі рекомендації: коли та як проводити технічне обслуговування та ремонт.

При визначенні стратегії треба брати до уваги життєвий цикл кожної машини. Особливу увагу необхідно приділити таким нюансам, як:

  • Які компоненти необхідно змінювати в залежності від відпрацьованих мотогодин?

  • Які компоненти необхідно змінювати в залежності від їх зносу?

  • Які компоненти необхідно ремонтувати? Як часто?

  • Які компоненти необхідно переобладнувати або змінювати новими?

У поєднанні зі звичайними робочим процесом вашого підприємства, стратегія покаже чітку картину того, як і на коли треба запланувати певні види робіт, у яких задіяна спецтехніка, щоб ці терміни не співпали з часом технічного обслуговування. Разом із цим, стратегія допоможе завчасно спланувати витрати на підтримку обладнання у робочому стані. Ви будете знати про рентабельність кожного активу та, у разі необхідності, зможете вчасно оптимізувати автопарк з максимальною довгостроковою вигодою для підприємства.

Контроль стану компонентів

Обладнання рідко зупиняється без попередження. Але вчасна діагностика проблем і правильна реакція на них потребує ретельного моніторингу стану спецтехніки. Сучасні машини збирають для нас цінну інформацію, правильний та систематичний аналіз якої допоможе своєчасно ліквідувати поломку. Переконайтеся, що ваші співробітники вміють моніторити стан машини та правильно інтерпретують отриману інформацію.

Якщо ви хочете підвищити кваліфікацію співробітників, почніть із правильного щоденного огляду спецтехніки.

У тому, щоб зупиняти машину навіть при найменшому витоку рідин, не має жодної потреби. Однак, витік означає, що машина попереджує вас про певні проблеми. Це попередження ні в якому разі не можна ігнорувати. Своєчасний моніторинг стану обладнання означає, що такі питання мають вирішуватись своєчасно.

Управління парком техніки

Незалежно від того, наскільки якісно побудована ваша стратегія обслуговування та ремонту, для досягнення успіху необхідне дисципліноване дотримання всіх запланованих робіт. Вам необхідно правильно розподілити сервісні ресурси, контролювати запаси запчастин та мати команду кваліфікованих технічних спеціалістів.

Оскільки кожне підприємство обмежене в ресурсах, компанія Цеппелін Україна пропонує вам свою допомогу. У нас є кваліфіковані спеціалісти, які використовують потрібні робочі інструменти, запчастини, уміння та досвід. На нашому складі запчастин у 96% випадків є все необхідне для термінової заміни.

Тож, якщо виникне гостра необхідність, пам’ятайте про те, що у нас є потрібні ресурси. Результат роботи наших сертифікованих механіків – якісний ремонт, який поверне ваше обладнання до максимальної продуктивності у найкоротший термін. Зв’язатися з нами можна за номером: 0-800-300-350.

Підпишіться на оновлення блогу, щоб отримувати більше корисних порад від компанії “Цеппелін Україна”, які допоможуть вам працювати з максимальною ефективністю!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *