0-800-300-350 zeppelin@zeppelin.ua

Налипання асфальту до гумових шин: як уникнути простою?

Якщо гарячий асфальт починає налипає на гумові шини пневмокатка, оператор повинен негайно зупинити машину і усунути проблему. У цей час суміш втрачатиме температуру, а її ущільнення потребуватиме більших зусиль та ресурсів. Дізнайтеся, як уникнути простою через налипання асфальту до гумових шин!

Щоб вирішити проблему, необхідно, перш за все, зрозуміти її причину. Налипання залежить, перш за все, від липкості асфальту та різниці температур поверхні і гумових шин. Якщо гарячий асфальт липне до шин, це означає, що вони не достатньо прогріті і слід перемістити пневмокаток в місце, де температура поверхні порівняно нижча. Прогрійте шини шляхом роботи на теплій поверхні, перш ніж рухатися далі в зону з більш високою температурою.

В подальшому, готуючи пневмокаток до переміщення в необхідне положення позаду асфальтоукладача, попередньо слід продумати спосіб прогріву шин. Перед початком процесу укладання і ущільнення суміші необхідно привести пневмокаток в рух на поверхні з уже готовим покриттям позаду точки початку ущільнення. Рух має здійснюватися на високій швидкості для того, щоб розігріти гумові шини за рахунок їх деформації.

Перевірте температуру асфальтового шару і перемістіть пневмокаток в зону з належною температурою. Уважно спостерігайте за ознаками надлишкового налипання асфальту на шини. Слід звертати увагу на грудки асфальту, що відвалюються від шин при зупинці і реверсуванні катка.

У разі виявлення надлишкового налипання асфальту негайно очистіть шини. Поверніть каток назад в зону нижчої температури. Поступово переміщайте техніку вперед для того, щоб шини встигли прогрітися перед досягненням зони з необхідною температурою.

Після того як шини прогріються, не давайте їм вистигати. В разі припинення процесу укладання і ущільнення не зупиняйте пневмокаток. Перемістіть машину в місце на асфальтовому шарі, де він зможе продовжувати роботу для того, щоб зберігати гумові шини нагрітими.

Для запобігання втрат тепла гумовими шинами необхідно застосовувати колісні фартухи. Якщо фартухи коліс не встановлені, шини піддаються зовнішнім впливам і можуть швидко втрачати тепло. Компанія Caterpillar рекомендує використовувати колісні фартухи на пневмоколісних катках при ущільненні асфальту в будь-яких умовах.

Практична порада:

Під час навантаження пневмокатка на транспортний засіб обов’язково закатайте вгору фартухи коліс і закріпіть їх в транспортному положенні. Якщо залишити фартухи опущеними, колеса можуть наїхати на них і та пошкодити.

Для очищення шин від налиплого асфальту слід використовувати антиадгезійний засіб. Перед поновленням процесу ущільнення нанесіть засіб на шини для уникнення повторення проблеми.

Більшість катків оснащені системою зрошення шин, яка часто заповнюється водою з якою-небудь добавкою. До найбільш поширених добавок відносять миючі засоби, пом’якшувачі води або спеціалізовані добавки, що підвищують товщину водяної плівки на шинах.

Антиадгезиви можна наносити з ємності з розпилювачем або за допомогою системи зрошення катка. Відомі випадки, коли у деяких регіонах в бак системи зрошення замість води заправляли рослинне масло. Такі експерименти дієві, але дуже ризиковані.

Не можна використовувати дистиляти нафти, оскільки вони завдають шкоди асфальту і навколишньому середовищу.

У разі використання антиадгезивів ретельно змочіть ними шини безпосередньо перед початком ущільнення.

Використовуйте всі можливості, які надає компанія Цеппелін Україна, для розвитку вашого бізнесу. Дізнайтеся більше про технології, які підвищать ефективність будівництва на 30%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *