0-800-300-350 zeppelin@zeppelin.ua

Холодна регенерація дорожнього полотна: огляд технології

Холодна регенерація – технологія подрібнення і змішування до однорідного стану шару асфальтового полотна з розташованим під ним матеріалами (підставою, нижнім шаром основи і/або грунтовою основою). Часто ця суміш, без будь-яких стабілізуючих добавок, виконує роль нової підстави для нового дорожнього покриття.

 

Переваги методу: зменшення витрат нового матеріалу за рахунок чого суттєво зменшується вартість робіт.

За допомогою холодної регенерації можна виправити такі недоліки дорожнього покриття:

  • Всі форми тріщин, включаючи ті, що виникли в результаті зносу, втоми, ламкості краю, а також поздовжні тріщини.
  • Погіршення якості дорожнього покриття внаслідок нерівностей, западин, латок і вибоїн.
  • Постійні деформаціі, включаючи колії, складки і горби.
  • Втрату зв’язку між окремими шарами дорожнього покриття.
  • Пошкодження під впливом вологи.
  • Втрату цілісності поверхні внаслідок розшарування та вибоїн.
  • Недостатню конструктивну міцність.
  • Нестабільність основи дорожнього одягу.

Процес регенерації:

Процес холодної регенерації відрізняється від планування холодного типу. Ротор завжди проникає через верхні шари в шар підстави. Робоча глибина ротора може бути задана таким чином, щоб потрібна частина існуючого шару основи і підстилаючого шару перемішалася з матеріалом верхніх шарів.

  • Подрібнення

Перший етап – подрібнення існуючого асфальтобетонного шару з частиною шару основи. Розпушування на глибину до 15-50 см. На цьому етапі з камери змішувача виходить однорідний матеріал добре підібраного гранулометричного складу. Видаляються тріщини, колії, вибоїни і отвори в шарі асфальтобетону.

  • Ущільнення

Додавання (за необхідності) мінерального заповнювача і (або) в’яжучого та ущільнення. Ущільнення проводиться після змішування старого шару асфальтобетону та доданої речовини. Типова послідовність етапів ущільнення: утиск, основне та фінальне ущільнення.

  • Профілювання

Для забезпечення належного зчеплення з верхнім шаром асфальту необхідно видалити пухкий матеріал. Спочатку проводиться проміжне профілювання (після обтиску). А потім – кінцеве (після додання покриттю заданого профілю і нахилу та завершення його ущільнення).

  • Укладання верхнього шару

Укладання верхнього шару асфальтобетону.

Таким чином, технологія холодної регенерації на всю товщину дорожнього одягу дозволяє отримати ідеальну поверхню без дефектів, які були в старому покритті. Це повністю виключає появу «відбитих тріщин» в новому шарі покриття і продовжує термін його експлуатації в десятки разів.

Дізнайтеся більше про сучасні технології дорожнього будівництва, які допоможуть підвищити ефективність робіт на 30%.  

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *